تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....
تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....

تلاوت سوره مبارکه یونس و تین توسط آقای امین پویا

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس هشتاد و چهارمین کرسی تلاوت و اذان مجتمع «امام‌خمینی(ره)» با حضور «امین پویا» قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

 

آیات 83 تا 89 سوره مبارکه «یونس» و سوره «تین»
بنا بر این گزارش در این برنامه آیات 83 تا 89 سوره مبارکه «یونس» و سوره مبارکه «تین» به همراه اذان ظهر به افق تهران توسط قاری برنامه اجرا شد.به گزارش فارس این برنامه توسط شورای عالی قرآن و با همکاری رادیو قرآن دوشنبه هر هفته در حسینه «الزهرا(س)» واقع در بزرگراه رسالت مجتمع «امام‌خمینی(ره)» برگزار می‌شود.

دانلود تلاوت تصویری «سوره حجرات» توسط استاد مصطفی اسماعیل

سلام علیکم



این تلاوت به مدت 4 دقیقه و 43 ثانیه از استاد مصطفی اسماعیل و سوره حجرات است. البته تصویر بسیار قدیمی است؛ اما عاشقان قرآن و دوستداران مصطفی اسماعیل حتما لذت خواهند برد.

 

دانلود با حجم 3.4 مگابایت از لینک مستقیم

دانلود با حجم 3.4 مگابایت از مدیا فایر


منبع : اسلام مووی

تلاوت سوره مبارکه «یونس» توسط جعفر فردی

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس شانزدهمین کرسی تلاوت و اذان مسجد «امام‌حسین(ع)» سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه 1392 با حضور «جعفر فردی» قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

 

آیات 47 تا 57 سوره مبارکه «یونس»
بنا بر این گزارش در این محفل، آیات 47 تا 57 سوره مبارکه «یونس» به همراه اذان ظهر به افق تهران توسط قاری برنامه تلاوت شد.

آشنایی با قاریان مصر : استاد «احمد الرزیقی»

سلام علیکم


آنچه در مقابل شماست برگرفته ای است از مصاحبه ایشان با مجله العالم چاپ لندن که شرحی مختصر در مورد شرح حال و زندگینامه استاد می باشد .
در قریه ارمنت از استان قنا واقع در کشور مصر در میان خانواده ای که همگی حافظ و قاری قرآن کریم بودند پا به عرصه وجود نهادندگذارد . در سال 1950 پدرش او را به مدرسه ابتدایی فرستاد اما استماع صوت زیبای استاد عبدالباسط از رادیو چنان وی را مجذوب ساخت که او نیز جز در این طریق گام نگذارد . او یکی از علاقه مندان استاد فقید شیخ عبدالباسط می‌باشد که در سفرهای متعددی ایشان را همراهی کرده است و خاطرات زیادی نیز از این سفرها به یادگار برده است . ایشان از جمله اساتیدی هستند که به قرائت های مختلف آشنایی داشته و در زمینه موسیقی قرآن و مقامات و نغمه های قرآنی نیز استادی والامقام هستند .در حال حاضر در سمت دبیر کل سندیکای قرائت و حفظ قرآن کریم مشغول فعالیت هستند . این سندیکا نقابه در سال 1983 تاسیس شده است و از مهمترین اهداف آن گرد هم آوردن تمامی حاملان و حافظان قرآن در جهان می باشد چرا که باید به همگان این مطلب اثبات شود که قرآن کریم حبل مستحکم الهی است که مسلمین را به هم می پیوندد . از دیگر اهداف این سندیکا اهتمام ورزیدن به حفظ قرآن کریم است تا عاملی باشد بر آن که مسلمانان نوجوان قرآن را با اسلوب صحیح خوانده و حفظ کنند . در ضمن هیچ محدودیتی در الحاق افراد به این سندیکا وجود ندارد و جوانان مسمان از هر ملیتی که باشند می توانند به عضویت آن در آیند . این حقیقت موهبتی است الهی که در قلوب مسلمین جای گرفته و آن را بزرگ و عزیز گردانیده است و این همه از دولت قرآن است و بس .


استاد می گوید :« در گذشته بسیاری از جوانان بودند که شاید بسیاری از امور را انجام می دادند در حالی که نماز را برپای می داشتند . زمانی که از آنان خواسته می شد تا فاتحه ای بخوانند می گفتند : قادر نیستیم . اما در سال های اخیر اهتمام به حفظ و قرائت قرآن کریم در میان جوانان مسلمان باعث شده که آنان حفظ قرآن را آغاز کرده و برانجام فریضه نماز اصرار بورزند و اینها همه مرهون فعالیت های این سندیکاست ».

  ادامه مطلب ...

تلاوت سوره مبارکه حشر توسط مداح « محمود کریمی»

سلام علیکم.

قطعه فیلمی که امروز به محضرتان عزیزتان پیش‌کش می‌کنیم یکی از تلاوتهای زیبا و گوش‌نواز حاج محمود کریمی است که در هیات هفتگی ایشان، اجرا گردیده است.این تلاوت دل‌انگیز، اختصاص دارد به آیاتی چند از سوره مبارکه حشر.




منبع :جهان نیوز و تبیان
یا علی