تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....
تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....

بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز می‌شود+اسامی قاریان و مؤذنان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فردا، سه‌شنبه سوم خرداد ماه مصادف با 26 شعبان‌المعظم و در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز به کار می‌کند.فرصتی 20 روزه برای همه آنهایی که دل در گرو قرآن دارند و می‌خواهند با اتفاقات جدید این حوزه آشنا شوند. ناشران، فعالان قرآنی، تولید کنندگان محصولات مرتبط با مباحث دینی، تولید کنندگان نرم‌افزارهای قرآنی، آنهایی که در حوزه عفاف و حجاب حرفی برای گفتن دارند، فعالان حوزه دین، استادان و طلاب، مسئولان و البته مردم این یک فرصت است برای همه ما.دانشگاهیان، بین‌الملل، محافل و مراسم، علمی، کودک و نوجوان، تشکل‌های قرآنی، رسانه‌های دیجیتال و البته روابط‌عمومی بخش‌های مختلف بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن را تشکیل می‌دهد.


تجربه‌ای جدید؛ تقدس‌هایی که تلفیق شده‌اند
برگزاری نمایشگاه‌های قرآن از سالن حجاب آغاز شد، طی سال‌های اخیر این نمایشگاه در مصلی‌ تهران برگزار و تقریباً همه به این نحوه برگزاری عادت کرده بودند که در سال جاری همزمان با تغییرات گسترده در تیم برگزار کننده این نمایشگاه، محل برگزاری آن نیز از مصلی تهران به باغ موزه دفاع مقدس تغییر یافت.

دسترسی آسان از طریق مترو و حمل و نقل عمومی، همکاری شهرداری و مترو تهران در جابه‌جایی آسان بازدیدکنندگان، همجواری با پارک طالقانی، امکان پارک خودرو شخصی در پارکینگ باغ‌موزه، فضای طبیعی و مفرح محل برگزاری نمایشگاه و تمهیدات خوبی که مسئولان برای رفاه حال بازدید کنندگان اندیشیده‌اند مسائلی است که همه را دل‌گرم کرده است.


3 بازدید ارزشمند اما رایگان

بازدید از نمایشگاه قرآن همیشه رایگان بوده، هست و خواهد بود. شب‌های شیدایی نیز امسال در کنار این رویداد مهم قرآنی کشور برگزار می‌شود که بازدید کنندگان می‌توانند از برنامه‌های شب‌های شیدایی نیز در جوار نمایشگاه بهره‌مند شوند

 

بچه‌ها یقیناً لذت بیشتری خواهند برد

فضای مصلی تهران به دلیل فشردگی غرفه‌ها در هنگام برگزاری نمایشگاه قرآن کمتر مورد توجه بچه‌ها قرار می‌گرفت و آنها صرفاً لذت در کنار قرآن بودن را در غرفه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان احساس می‌کردند اما امسال با توجه به فضای باز و زیبای باغ موزه دفاع مقدس که پر از تانک، موشک، نفربر، هواپیما و ... است و فضای سبزی که پر از طراوت و شادابی‌ست، بچه‌ها از بودن در نمایشگاه قرآن لذت بیشتری خواهند برد.


زیباترین تلاوت‌ها و اذان‌ها را به صورت زنده اینجا بشنوید

همزمان با اذان مغرب، موذنان کشورمان اینجا، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به صورت زنده اذان خواهند گفت و بعد قرائت‌های زیبای قاریان بین‌المللی کشورمان را خواهیم شنید، نوای دلنشینی که خبر از فرا رسیدن افطار می‌دهد.


برپایی 90 نشست علمی با حضور 120 استاد
اینجا همه آمده‌اند تا حرف‌های مهم بزنند، یا سؤال‌های مهم بپرسند، اگر حرفی برای گفتن یا سؤالی برای پرسیدن دارید حتماً به نمایشگاه قرآن بیایید. البته بازدید عمومی از نمایشگاه قرآن از پس‌فردا، چهارشنبه چهارم تیر ماه آغاز می‌شود ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 19 تا 24 است و نمایشگاه به مدت 20 روز یعنی تا 23 تیر ماه برپا خواهد بود.


اسامی قاریان و مؤذنان بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برنامه پیشنهادی کمیته محافل و مراسم بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.

طبق برنامه روز سه‌شنبه، سوم تیرماه مصادف با 26 شعبان، قاری قبل از اذان مغرب حمیدرضا احمدی‌وفا، موذن رحیم خاکی و مترجم امیرهوشنگ محمدیون هستند. همچنین روز دوم چهارشنبه، چهارم تیرماه مصادف با 27 شعبان حسین رستمی به عنوان قاری و مهدی عادلی به ترتیب تلاوت قبل از اذان مغرب و اذان را اجرا می‌کنند.

روز پنجشنبه، پنجم تیرماه مصادف با 28 شعبان، احمد ابوالقاسمی تلاوت آیاتی از قرآن کریم و اذان را اجرا خواهد کرد، همچنین روز جمعه، ششم تیرماه مصادف با 29 شعبان تلاوت آیاتی از کلام وحی برعهده حسن رضائیان و اذان مغرب را نیز صالح اطهری‌فرد اجرا می‌کند.

روز شنبه، هفتم تیرماه مصادف با 30 شعبان، قاری قبل از اذان مغرب مهدی قره‌شیخلو و موذن حسن رضائیان هستند، همچنین روز یکشنبه، هشتم تیرماه مصادف با اول رمضان، حسن موحدی به عنوان قاری و حسن رضائیان به ترتیب تلاوت قبل از اذان مغرب و اذان را اجرا می‌کنند.

روز دوشنبه، 9 تیرماه مصادف با دوم رمضان، قاری اذان‌گاهی منصور قصری‌زاده، موذن محمدرضا پورزرگری و مترجم مجید اکبری هستند، همچنین روز سه‌شنبه، 10 تیرماه مصادف با سوم رمضان، صالح اطهری‌فرد به عنوان قاری و حسین رستمی به عنوان موذن انتخاب شده‌اند.

روز چهارشنبه، 11 تیرماه مصادف با چهارم رمضان، قاری قبل از اذان مغرب و موذن حسین سبزعلی است، همچنین روز پنجشنبه، 12 تیرماه مصادف با پنجم رمضان جعفر فردی به عنوان قاری و سیدمهدی تاج‌زاده به ترتیب تلاوت قبل از اذان مغرب و اذان را اجرا می‌کنند.

روز جمعه، 13 تیرماه مصادف با ششم رمضان، حسین فردی و مسعود سیاح‌گرجی به ترتیب تلاوت قبل از اذان مغرب و اذان را اجرا می‌کنند، همچنین روز شنبه، 14 تیرماه قاری مهدی عادلی، موذن اذان مغرب حمیدرضا احمدی‌وفا و مترجم حسین محمدرضائی هستند.

روز یکشنبه، 15 تیرماه مصادف با هشتم رمضان محمدرضا پورزرگری به عنوان قاری و علی سیاح‌گرجی به عنوان موذن اذان مغرب هستند، همچنین روز دوشنبه، 16 تیرماه مصادف با 9 رمضان، سعید طوسی به عنوان قاری و موذن انتخاب شده‌ است.

روز سه‌شنبه، 17 تیرماه مصادف با 10 رمضان محمدحسین سعیدیان به عنوان قاری و موذن اذان مغرب انتخاب شده است، همچنین روز چهارشنبه، 18 تیرماه مصادف با 11 رمضان، مسعود سیاح‌گرجی تلاوت قبل از اذان مغرب و منصور قصری‌زاده اذان موعد مغرب را اجرا می‌کنند.

روز پنجشنبه، 19 تیرماه مصادف با 12 رمضان تلاوت و اذان مغرب را قاسم رضیعی اجرا خواهد کرد و ترجمه آیات قرائت شده از قرآن کریم برعهده محمدجواد عبدالحسینی است، همچنین روز جمعه، 20 تیرماه مصادف با 13 رمضان اجرای قرائت اذان مغرب بر عهده امین‌پویا است.

روز شنبه، 21 تیرماه مصادف با 14 رمضان سیدمهدی تاج‌زاده به عنوان قاری و جعفر فردی به عنوان موذن موعد مغرب انتخاب شده‌اند، همچنین روز یکشنبه، 22 تیرماه مصادف با 15 رمضان کریم منصوری، قاری قبل از اذان مغرب و حسین فردی موذن موعد اذان مغرب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد