تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....
تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....

دل‌نوشته اینستاگرامی قاریان و فعالان قرآنی برای مرحوم استاد راغب مصطفی غلوش +عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌الملل قرآن در آخرین صفحه شخصی اینستاگرام‌اش ضمن اظهار تأسف از درگذشت استاد غلوش، قاری بین‌الملل، نوشته شده است: خدایش بیامرزد سالها از سبک این استاد بزرگ تقلید میکردم الفاتحه


جمعه///


محمدرضا پورزگری، قاری بین‌الملل قرآن، در آخرین صفحه شخصی اینستاگرام‌اش نوشته است: راغب مصطفی غلوش قاری سرشناس مصری ساعاتی پیش در سن ۷۷ سالگی در مصر درگذشت. راغب مصطفی غلوش قاری سرشناس مصری ساعاتی پیش در سن 77 سالگی بدرود حیات گفت. طه عبدالوهاب قاری و استاد قرآن مصر دقایقی پیش این خبر را اعلام کرد. غلوش سال 1317 هجری شمسی در روستای «برما» واقع در استان طنطا واقع در غرب کشور مصر به دنیا آمد. وی همانند دیگر استادان این کلام مقدس، متعلق به خانواده‏‌ای بود که همگی از قاریان ممتاز کشور مصر بوده‏‌اند. وی در نوجوانی کل قرآن کریم را حفظ کرد و از سن شانزده سالگی، در محافل مختلف به تلاوت قرآن مشغول شد. همچنین در سن 24 سالگی، رسماً قرائت قرآن کریم را در رادیو و تلویزیون مصر آغاز کرد. استاد «راغب مصطفی غلوش» از خاطرات سفر خود به ایران می‏‌گوید: تا‌کنون چنین صحنه‏‌ای را از احساس و هیجان مردم ندیده بودم. حقیقتاً صحنه مبارکی بود؛ در حالی که انظار و قلوب مردم متوجه قرآن بود، نشسته بودند و گوش می‏‌کردند...همه آنها شیوه‏‌های خواندن قرآن را می‏‌دانند و این از فضل خداست. من آینده خوبی را برای قاریان ایرانی پیش‏‌بینی می‏‌کنم، چون آنها از لحاظ لحن و تجوید بسیار دقیق و موفق هستند.

 

ادامه مطلب ...

تلاوت مرحوم استاد راغب مصطفی غلوش در پیری

به مناسبت درگذشت استاد راغب مصطفی غلوش تلاوتی از ایشان تقدیم حضور خوانندگان محترم می گردد. استاد راغب مصطفی غلوش گر چه این تلاوت را در پیری (در مصر) اجرا کرده اند ولی تلاوتی است سرزنده و مثل همیشه هیجانی و جذاب!


تلاوت مرحوم استاد راغب مصطفی غلوش در پیری  (دانلود)     حجم: 60 مگ


منبع :خبرگزاری ایکنا

یا علی

راغب مصطفی غلوش قاری سرشناس مصری درگذشت

قاری سرشناس مصری درگذشت

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس راغب مصطفی غلوش قاری سرشناس مصری ساعاتی پیش در سن 77 سالگی بدرود حیات گفت.طه عبدالوهاب قاری و استاد قرآن مصر دقایقی پیش این خبر را اعلام کرد.این قاری نامدار از چند ماه پیش حالش وخیم بود و مسئولان شورای عالی قرآن شنبه هفته گذشته در تماس با خانواده غلوش ضمن احوال‌پرسی برای کمک به درمان این قاری نامدار اعلام آمادگی کرده بودند.غلوش سال 1317 هجری شمسی در روستای «برما» واقع در استان طنطا واقع در غرب کشور مصر به دنیا آمد. وی همانند دیگر استادان این کلام مقدس، متعلق به خانواده‏‌ای بود که همگی از قاریان ممتاز کشور مصر بوده‏‌اند. وی در نوجوانی کل قرآن کریم را حفظ کرد و از سن شانزده سالگی، در محافل مختلف به تلاوت قرآن مشغول شد. همچنین در سن 24 سالگی، رسماً قرائت قرآن کریم را در رادیو و تلویزیون مصر آغاز کرد.استاد «راغب مصطفی غلوش» از خاطرات سفر خود به ایران می‏‌گوید: تا‌کنون چنین صحنه‏‌ای را از احساس و هیجان مردم ندیده بودم. حقیقتاً صحنه مبارکی بود؛ در حالی که انظار و قلوب مردم متوجه قرآن بود، نشسته بودند و گوش می‏‌کردند...

همه آنها شیوه‏‌های خواندن قرآن را می‏‌دانند و این از فضل خداست. من آینده خوبی را برای قاریان ایرانی پیش‏‌بینی می‏‌کنم، چون آنها از لحاظ لحن و تجوید بسیار دقیق و موفق هستند.

 منبع : خبرگزاری فارس