تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....
تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دانلود تلاوت های مجلسی قرآن ؛ ترتیل ؛ تواشیح ؛ ابتهال ؛ زندگینامه قاریان ؛ نکات آموزشی و ....

حضور قدرتمند اما بی‌نتیجه نماینده ایران در مسابقات حفظ کل قرآن تونس+فیلم تلاوت

به گزارش خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس «پیمان ایازی» حافظ کل قرآن کریم که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قرآن تونس حضور یافته بود در حالی از کسب مقام در این رقابت بازماند که بسیاری از اساتید قرآن کریم از جمله «معتز آقایی» که به عنوان استاد همراه با وی به تونس اعزام شده بود اعتقاد داشتند وی شایسته کسب عنوان نخست مسابقات بود.«محمود نوروزی» حافظ کل قرآن و نفر سوم مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته حفظ کل نماینده کشورمان در رشته تلاوت این دوره از مسابقات بود که وی هم ایازی را شایسته کسب مقام نخست بیان کرد.
ایازی در گفت‌وگو با فارس در خصوص نفرات برتر مسابقات تونس در رشته حفظ گفت: نفر اول مسابقات از کویت بود که غلط نداشت اما سه تکرار و یک تپق داشت، نفر دوم از کشور تونس بود که 2 غلط داشت، نفر سوم نماینده کشور الجزایر بود که یک عبارت را کاملاً غلط خواند و سه بار نتوانست عبارت صحیح را پیدا کند، نهایتاً داور این عبارت را اصلاح کرد، نفر چهارم هم نماینده لیبی بود که یک عبارت را کاملاً غلط و اشتباه خواند، نفر پنجم نماینده کشور میزبان بود که 5 غلط حفظی داشت اما به عنوان نفر پنجم انتخاب شد.
وی در خصوص تلاوتش در این مسابقات گفت: در مسابقات کشور تونس 5 سؤال از ما پرسیده شد که من همه سؤالات را بدون غلط پاسخ دادم و به گواه استاد آقایی مورد وقف و ابتدا هم نداشتم و حتی صوت و لحنم هم خوب بود. حتی استاد آقایی تجوید من را بسیار تحصین کرد و گفت: مانند منشاوی قوی و صحیح خواندی.

بیان اعتراض به وزیر امور دینی تونس
این حافظ کل قرآن با سپاس از سفیر و رایزن جمهوری اسلامی ایران در تونس گفت: در روز اختتامیه مسابقات سفیر ایران در تونس حضور داشت و به من گفت: گویا در حق شما اجحاف شده و اگر از دست من کاری ساخته است بگو.
 

فیلم تلاوت «پیمان ایازی» در مسابقات بین المللی قرآن تونس     


وزیر امور دینی تونس: داوران مسابقات را باید به خدا واگذار کرد

من در پاسخ به وی گفتم: شما اعتراض ما را به گوش برگزارکنندگان برسانید. وی به من گفت تا چند روز دیگر دیداری با وزیر امور دینی تونس دارم و حتماً این کار را انجام می‌دهم. چند روز پیش رایزن فرهنگی ایران در تونس پیامی به من داد که من و سفیر در دیدار با وزیر امور دینی تونس به نحوه داوری مسابقات قرآن اعتراض کردیم و وی در پاسخ به ما گفت: داوران مسابقات را باید به خدا واگذار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس متأسفانه پیش از این برخی از دوستان بدون اطلاع از کیفیت تلاوت قاریان و حافظان قرآن ایرانی در مسابقات خارجی به قضاوت نادرست درباره نمایندگان جمهوری اسلامی ایران پرداخته‌اند که بهتر است با دیدن فیلم تلاوت «پیمان ایازی» به عنوان نمونه در این باره قضاوت کنند.
شایان ذکر است که ایازی دارنده عنوان پنجم مسابقات سراسری حفظ قرآن سال گذشته ایران است و این مسابقات به اذعان کارشناسان داخلی و خارجی از سطح بسیار بالایی در بین مسابقات منطقه خاورمیانه برخوردار است.
نظرات 1 + ارسال نظر
جوان دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ

با سلام
اول اینکه واقعا باید این داوران ناداور را به دادگاه عدل الهی حواله کرد .
خداوند آقای ایازی و امثال ایشان را در پناه خودش حفظ کند و همیشه در راه قران استوار و ثابت قدم و خاری در چشم دشمنان و کور دلان قرار بدهد . ان شا الله

علیک سلام
ممنون از حضور و نظرتون
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد